TARIEVEN EN VOORWAARDEN

ONZE TARIEVEN

1 kat / 1 ren: 14 euro per dag
2 katten / 1 ren: 24 euro per dag
3 katten / 2 rennen: 33 euro per dag
4 katten / 2 rennen: 40 euro per dag
Vanaf 5 katten: +7 euro per bijkomende kat


De dagen van brengen en ophalen worden steeds aangerekend. 
Brengen en ophalen kan
op afspraak, tussen 9u ’s morgens en 19u ’s avonds. (bij voorkeur in de voormiddag)

Op zondag enkel tussen 10u en 12u.
​​​​​​​Dinsdagnamiddag, zondagnamiddag en feestdagen gesloten (behalve Paasmaandag en Pinkstermaandag). 


Opmerkingen:

*De prijs wordt berekend op basis van het aantal dagen dat de poes bij ons verblijft. Alle gereserveerde dagen zullen worden aangerekend, ook wanneer u de kat(ten) vroeger komt ophalen. 
*Enkel poezen uit hetzelfde gezin worden samen gezet! 
*De verblijven kunnen onderling verbonden worden tot een grotere ren voor poezen uit hetzelfde gezin. 
*In deze prijs is de voeding inbegrepen. Wij serveren Carocat Premium droogvoer aan al onze gasten. Wij hebben ook een klein assortiment natte voeding.
*Uiteraard bent u vrij om zelf voeding mee te brengen voor uw kat, indien u wenst dat hij of zij hetzelfde voer blijft eten als thuis. Indien u dit wenst, kunt u ook speciale voeding zoals tonijn, charcuterie,... meebrengen, wij geven dit volgens uw instructies, zonder meerkost!
*Kleine medische verzorging (bijvoorbeeld toedienen van medicatie of insuline) is inbegrepen in de prijs. 
*In onze service is normale vachtverzorging inbegrepen.


Lees zeker onze algemene voorwaarden eens na! (zie hieronder)


Bij ons krijgt u geen verrassingen bij het afrekenen. In onze prijs is alles inbegrepen, behalve een eventuele tussenkomst van de dierenarts of ontvlooiing/ontworming.


En uiteraard zijn knuffels, aandacht, het slaapwelmoment en kleine extraatjes zoals snoepjes gewoon inbegrepen!



"De kleinste katachtige is een meesterwerk." (Leonardo Da Vinci)

De onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk verblijfscontract:

Gezondheid:
- Uw kat wordt enkel aanvaard in een goede lichamelijke en verzorgde conditie. De kat mag in de laatste 4 weken niet in een toestand zijn geweest die enige besmettingsgevaar kan betekenen voor mens en dier.
- Uw kat dient te worden ingeënt tegen kattenziekte, kattenniesziekte en leucose en dit tenminste 14 dagen voor het brengen van de kat. De vaccinatie mag niet langer dan 1 jaar geleden zijn.
- Het vaccinatieboekje dient meegebracht te worden bij het brengen van de kat en blijft in het pension zolang de kat er verblijft.

! Pas op! Katten die niet de nodige vaccinaties gekregen hebben of hun vaccinatieboekje niet bijhebben, kunnen wij helaas niet aanvaarden! Van deze voorwaarde kan onder geen beding afgeweken worden. Besteed hier dus voldoende aandacht aan.

- Wij vragen om de poezen vlak voor het verblijf te behandelen met een anti-vlooimiddel (frontline, stronghold,…), dit in de eerste plaats ter bescherming van uw eigen kat.
- Wij vragen ook om de ontworming van uw poes in de gaten te houden en deze indien nodig te herhalen voor het verblijf.
- Indien er tijdens het verblijf toch vlooien of wormen zouden worden vastgesteld bij uw poes, dan zullen wij deze hiervoor behandelen, op kosten van de eigenaar. (12 euro per behandeling)
- Bij onverwachte ziekte zullen wij de dierenarts van de eigenaar of onze eigen dierenarts raadplegen. De kosten zijn voor rekening van de eigenaar van de kat.

Algemeen:
- Enkel poezen uit hetzelfde gezin worden samen in één verblijf geplaatst. Er kunnen meerdere rennen onderling verbonden worden om beschikbare ruimte aan te passen aan het aantal poezen.
- In de prijs is Carocat Super Premium Droogvoer inbegrepen. Natte voeding is mogelijk op aanvraag (geen meerprijs).
U bent uiteraard ook vrij om zelf voeding mee te brengen indien u wilt dat uw poes hetzelfde eet als thuis.
- Kleine medische verzorging (bijv. toedienen van medicatie) is inbegrepen in de prijs.
- Normale vachtverzorging is inbegrepen in onze service. 
- De eigenaar dient ons mee te delen of de poes gesteriliseerd is of niet.
- De eigenaar heeft het recht om zijn kat onaangekondigd te bezoeken.

Niet-gecastreerde katers ouder dan 7 maanden kunnen wij helaas niet aanvaarden in het pension.

Reservering:
- De reservering is pas definitief na bevestiging door het pension.
- Wij vragen om bij de reservatie al de uren van brengen en ophalen door te geven, zodat we daarmee rekening kunnen houden bij de planning voor het pension.
- In sommige gevallen kan een voorschot gevraagd worden.
- Enkele weken voor het verblijf ontvangt u van ons een rekening. U kunt betalen via overschrijving vóór het verblijf of contant bij het binnenbrengen van de kat(ten).
- Na het verblijf worden eventuele extra kosten (bv. dierenartskosten, ontvlooiing,..) vereffend.
- De prijs wordt berekend op basis van het aantal dagen dat de poes bij ons verblijft, waarbij de dagen van brengen en ophalen volledig worden aangerekend. Alle gereserveerde dagen zullen worden aangerekend, ook als de kat vroeger wordt opgehaald.
- De poes wordt teruggegeven aan de eigenaar na volledige betaling van de verschuldigde som.
- Bij annulatie binnen de 10 dagen voor het verblijf, wordt de volledige verblijfskost aangerekend. In juli en augustus is dit bij annulatie minder dan 2 weken voor het verblijf. 
- Indien de poes / poezen niet terug opgehaald wordt / worden, blijft de volledige verblijfskost verschuldigd door de eigenaar.
Niet-opgehaalde dieren worden naar het dierenasiel gebracht. Eventuele afstandskosten die aan het asiel betaald dienen te worden, zijn voor rekening van de eigenaar van de poezen.
 
 

Privacyverklaring.

Doeleinden en rechtsgronden:
- De gegevens die wij van u bijhouden zijn de gegevens die door u zelf worden aangeleverd, bij het invullen van een reserveringsfiche of het maken van een telefonische reservatie. Wij noteren: uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, naam en telefoonnummer van uw contactpersoon en dierenarts en de gegevens van uw kat(ten).
- Het ministerie van Volksgezondheid, afdeling Dierenwelzijn, verplicht ons om deze gegevens te vragen voor elke poes die in het pension verblijft.
- Deze gegevens worden enkel gebruikt voor het opmaken van de verblijfsovereenkomsten en contacten ivm de reservaties in ons pension.
- Wij versturen geen reclame-e-mails, tenzij informatie over wijzigingen in tarieven, openingsuren of algemene voorwaarden, indien van toepassing.

Aangezien wij wettelijk verplicht zijn om uw gegevens te vermelden op elke verblijfsovereenkomst, kunnen wij geen reservaties aannemen, zonder over deze gegevens te beschikken.

Duur:
Uw gegevens worden voor onbepaalde duur bijhouden in onze database. U kunt ten allen tijde uw gegevens inkijken, rechtzetten of laten wissen. Hiervoor volstaat een mailtje naar kattenhoek@skynet.be.
Indien u klachten heeft over ons privacybeleid, heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Ik wil u vriendelijk vragen om ons eerst te contacteren indien u een probleem heeft, zodat we de kans krijgen dit recht te zetten.

Uw contactgegevens worden enkel door onszelf intern verwerkt en worden nooit gedeeld met derden. 


Share by: